torsdag den 20. juli 2017

Toľko dvoustovek? Plavec Micka preháňal v Podolí olympijského víťaza

Mladý Milar, takisto kraulař, sa volá Ján Micka, je mu dvadsať a je považovaný za veľký talent českého plávania. Mellúlí žije v Amerike a do Prahy si odskočil zo sústredenia v Sierra Nevade za vyhláseným fyzioterapeutom Pavlom Kolářom.


"Pred majstrovstvá sveta som potreboval prehliadnuť bet365 chrbát a ramená," vysvetlil.

Pri tej príležitosti požiadal o spoločný tréning so skupinou trénerky Jaroslavy Passerové.

Ešte nikdy sa nestalo, aby v Podolí trénovala hviezda takého formátu. bet365 bonus Tridsaťj edenročný Mellúlí vyhral na olympiáde v Pekingu závod na 1500 metrov, bolo to prvé olympijské zlato pre afrického plavcov.V Londýne 2012 potom zaskočil celý svet - ako prvý plavec v histórii vybojoval na rovnakých hrách medailu v prírodnej vode (zlato na 10 bet 365 km) aj v bazéne (bronz na 1500 metrov).

"V Pekingu sa mi splnil životný sen," rozprával Tunisan. "A dve medaily z Londýna? Som na ne hrdý. Hlavne ma ale teší, že v mojej krajine, kam prichádzam štyrikrát do roka, sa tým ohromne pozdvihla popularita plávania i olympijských hier.Keď som bol malý, prišlo mi, že tam o olympiáde nikto ani nepočul, "dodal plavec, ktorý má v zbierke ešte šesť medailí z majstrovstiev sveta vrátane zlata na 1500 metrov z roku 2009.

Doménou Jana Micky sú takisto dlhšie trate, patrí mu domáce rekordy na 400, 800 aj 1500 metrov. "V tvojom veku som bol n a tisícpäťstovke o dosť pomalší," zložil mu poklonu Tunisan.

Spomínaných dvadsať dvoustovek navrhol Micka. "Keď to počul, pretočili sa mu bábiky. Tak som si ho v bazéne povodili, "žartoval. "Ale príjemne ma prekvapilo, že som mu stačil, potrénovali som s niekým, kto je naozaj rýchly.Chalani zo skupiny toho toľko v takej intenzite nevydrží, "dodal už vážne. "Som rád, že som to prežil," usmieval sa Mellúlí.

Pokus o zlatú obhajobu

Myšlienky oboch plavcov sa uberajú k blížiacemu sa majstrovstvá sveta v Kazani. "Pre mňa je dôležité byť tam na desiatke v prírodnej vode do desiateho miesta, aby som si zaistil olympiádu a mohol sa v Riu pokúsiť o zlatú obhajobu. Ale na olympiádu chcem aj v bazéne, "vravel Tunisan.

Pokiaľ ide o Kazaň, Micka na voľnú vodu zatiaľ nemyslí. "Prioritné je bazén, rád by som si zaplával osobák na 400, 800 a 1500 bet365 stavky metrov.A bolo by prima postúpiť na dvoch dlhších tratiach do finále - to by bola v predolympijske roku dobrá vizitka, pätnástka je olympijská trať, "pokýval hlavou. "Ale možno skúsim nomináciu na olympiádu aj na" desiatke "neskôr, aj keď na diaľkové plávanie mám ešte čas." ​​

Plávali bok po boku, patrila im piata dráha Podolského bazéna. "Bolo skvelé, že som si tu mohol zaplávať. Dva týždne som teraz strávil v horách len s mojím koučom, už mi to liezlo na mozog, "priznal Mellúlí.

Spokojný bol aj Micka, lebo už necítil tréningový výpadok kvôli nedávnej operácii slepého čreva. "Predtým to bolo koleno, vlani rameno, tak už som si snáď smolu vybral."

"Si mladý, máš dobrú plaveckú techniku.Raz môžeš dosiahnuť aj na veľkú medailu, "uistil ho Tunisan.

bet365 mobil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar